رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تشکیل کارگروه ویژه فرهنگ سازی فروش کالای ایرانی و برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،رضا سلیم ساسانی ، از تشکیل کارگروه ویژه فرهنگ سازی فروش کالای ایرانی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ عرضه و مصرف کالای ایرانی و چالش ها و فرصت های حمایت ازکالای ایرانی خواهد بود.

سلیم ساسانی افزود: با توجه به ابلاغ برنامه سال ۹۷ با عنوان ترغیب اصناف به فروش و حمایت از کالای ایرانی، برنامه هایی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و این برنامه ها شامل تشکیل کار گروه ویژه فرهنگ سازی فروش کالای ایرانی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی بین اتحادیه های صنفی به همراه جلسات توجیهی وتبلیغات و فضاسازی مجتمع های تجاری و بازارهای مسقف جهت فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی است.

وی تهیه گزارش های تصویری در قالب کلیپ های ویژه جهت بخش از تلوزیون های شهری نصب شده در مجتمع های تجاری، صدا و سیمای استان و فضای مجازی، تشویق و معرفی فروشندگان کالای ایرانی از طریق اتحادیه ها، هم افزایی با برخی از اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید، طلاب و روحانیون و مداحان جهت روشنگری این اقشار در بحث خرید کالای ایرانی و اختصاص یک ساعت از ۶ ساعت آموزش فقه بازار به طرح مباحث فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه درخصوص اجرای این برنامه در کرمانشاه گفت: در سال جاری این برنامه اولویت مهم اتاق اصناف با همکاری سازمان بسیج اصناف خواهد بود.

وی افزود: با شناختی که از استاندار توانمند کرمانشاه داریم، انشاءلله با حمایت های ایشان بتوانیم تخفیف ویژه ای را به تولید کنندگان و فروشندگان کالای ایرانی ارائه کنیم و با کمک اتاق بازرگانی ، اتاق اصناف و با محوریت استانداری کرمانشاه، اولین نمایشگاه کالای ایرانی کرمانشاه را در ماه آینده برگزار کنیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همدلی، همزبانی و حمایت های مردم و مسئولان شاهد تحقق شعار سال و خوشحالی مقام معظم رهبری و مردم باشیم.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار