معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بوشهر گفت: طرح‌های گرافیکی زیباسازی دیوارهای بندر بوشهر اجرا می شود.
کد خبر: ۵۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 04 July 2015
تابناک بوشهر: اکبر توسلی معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بوشهر  اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی شهری بوشهر در ابعاد مختلف صورت گرفته است و شاهد سرعت گرفتن امور شهری هستیم و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها، رضایت‌مندی شهروندان باشد.

وی زیباسازی شهری را به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: طرح‌های گرافیکی محیطی به منظور زیباسازی دیوارهای بندر بوشهر اجرا و پیاده‌سازی می‌شود و تاکنون در چند نقطه شهر این طرح‌ها اجرا شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بوشهر اضافه کرد: مردم بندر بوشهر حق دارند که شهری زیبا داشته باشند و ما از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت مبلمان شهری و همچنین زیباسازی مناظر شهری استفاده می‌کنیم.

وی همچنین به ایجاد المان‌های متنوع در سطح شهر بوشهر خبر داد و افزود: نصب المان‌ها در سطح خیابان‌ها، میادین، بلوارها و نقاط مختلف شهر را در دستور کار داریم و از طرح‌های روز در این زمینه استفاده می‌شود.

توسلی در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای بازسازی کامل پلاژ بانوان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح با سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسیده و زمینه استفاده مردم از این پلاژ فراهم شود.

وی توسعه پارک‌ها و فضای سبز بوشهر را به عنوان یکی دیگر از طرح‌های مهم بندر بوشهر عنوان کرد و گفت: توسعه وسایل تفریحی و ورزشی را در پارک‌های شهر بوشهر در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار