مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد بازار شب عید استان، گفت: هیچ کمبودی برای تامین این اقلامنداریم.
کد خبر: ۵۶۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،اسماعیل پرویزی‌فر، اضافه کرد: از نظر ذخایر گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کشش بازارذخیره‌سازی انجام گرفته است.

پرویزی‌فر وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام را حفظ ذخایر راهبردی و تنظیم بازار عنوان کرد و افزود: این شرکت می‌کوشد با ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم در مقاطع مختلفزمانی که بازار گرفتار تلاطم می‌شود، کار تنظیم بازار را انجام داده و از بالا رفتن ناگهانی قیمت‌ها جلوگیری کند که در این راستا هم هیچ مشکلی برای تنظیم بازار شب عید استاننداریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به موجود بودن ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های استان، اظهار کرد: تا شب عید ۸۰ تن دیگر گوشت قرمز منجمد وارد

سردخانه‌های استان خواهد شد و میزان ذخایر گوشت قرمز منجمد استان به ۱۰۰ تن خواهد رسید که این میزان بیش از نیاز استان خواهد بود.

پرویزی‌فر همچنین با بیان اینکه در حال حاضر بالای ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است، افزود: برای تامین مرغ منجمد مورد نیاز استان هیچ مشکلی نداریم.

پرویزی‌فر مجموع مرغ منجمد توزیع شده در بازار شب عید سال گذشته در استان را ۲۸۰ تن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد در استان کرمانشاه خیلی متقاضی ندارد، گفت: هرچقدر که نیاز استان باشد مرغ منجمد تامین می‌شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار