مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش زندانیان جرائم غیر عمد را نگران کننده عنوان کرد.
کد خبر: ۵۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 30 January 2018

به گزارش‌ خبرنگار تابناک ‌کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، "اسماعیل جمیاری"، مجموع زندانیان جرائم غیر عمد استان را بیش از ۶۰۰ نفر بیان و خاطرنشان کرد: محکومیت های مالی با آمار حدود ۵۰۰ نفر بیشترین و پس از آن مهریه به تعداد ۷۲ نفر، تصادف و ضرب و جرح غیر عمدی به تعداد ۲۴ نفر و ترک انفاق ۱۸ نفر در رتبه های بعدی قراردارند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت ستاد دیه کشور ، گذشت و تخفیف شکات و طلبکاران و نیز کمک خیرین، فعال‌تر شدن کمیته‌های صلح و سازش و همچنین ظرفیت شوراهای حل اختلاف نسبت به کاهش این آمار اقدام شود.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در تمامی بندها با همه زندانیان ملاقات چهره به چهره داشته و ضمن طرح مباحثی در باب استفاده از فرصت بدست آمده خطاب به آنان گفت: از همه امکانات، فضا و تجهیزات در جهت بازپروری و اصلاح رفتار و کردار خود استفاده کنید و ضمن ندامت و پشیمانی و با رعایت قوانین و مقررات نسبت به جلب اعتماد و اطمینان مسئولان زندان برای بهره مندی بیشتر از خدمات و رفاهیات تلاش کنید.

جمیاری در ادامه با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه با آنان گفتگو کرد  و پس از شنیدن خواسته ها و انتظارات پرسنل وظیفه، دستورات لازم جهت تأمین نیازمندی ها و رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

" اسماعیل جمیاری" مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که به همراه سرهنگ دهش فرمانده یگان حفاظت و کریمی مسئول اداره قضایی و اجرای احکام زندان‌های استان بصورت سرزده وارد زندان دهدشت شده بود، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف در جریان روند اجرای امور قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار