مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: ۲ منطقه ویژه اقتصادی خراسان رضوی به منطقه آزاد ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 07 January 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مناطق ویژه اقتصادی در خراسان رضوی دارند این است که با توجه به بازارهایی که برای استان خراسان رضوی وجود دارند صادرات محور هستند.

وی بیان کرد: به همین علت در شورای عالی مناطق آزاد موضوعاتی بیان شده تا 2 منطقه ویژه اقتصادی خراسان رضوی یعنی دوغارون و سرخس به منطقه آزاد ارتقا پیدا کند و بتوان از ظرفیت‌های آنها بیشتر استفاده کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اولویت‌های در نظر گرفته شده اقتصادی برای خراسان رضوی تأکید کرد: افزایش صادرات و تنوع بخشیدن به بازارهای اقتصادی خراسان رضوی یکی از اولویت‌هایی است که برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

رسولیان ادامه داد: همچنین با توجه به جدی بودن بحران آب و اهمیت بخش کشاوری در توسعه متوازن خراسان رضوی مسئله طراحی سامانه‌های آبیاری نوین نیز در اولویت قرار داشته و امید می‌رود بتوان برای آنها تسهیلات مناسبی را برای بهره‌برداران در نظر داشت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی در محدوده‌ای است که از نظر طبیعی دچار آسیب‌های بسیار زیادی است خسارات زیادی به کشاورزان آن وارد می‌شود و به همین علت نیاز است تا برخی از تسهیلات افراد استمهال شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار