بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون به تخلفات ۱۵۴ راننده و ۹۵ شرکت حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی شده است.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 02 January 2018

مهندس بهمن خسرواني در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:پيرو شكايات مردمي و به منظور ارتقاي كيفي خدمات رساني حمل و نقلي به كاربران جاده اي ، به تخلفات شركت ها و رانندگان در بخش بار و مسافر، توسط اعضاي كميسيون ماده 11 و 12 اين اداره كل بطور مستمر رسيدگي مي گردد.

وي خاطر نشان کرد:از ابتداي سال جاري تاكنون 12 جلسه كميسيون ماده 11 برگزار و به تخلفات 154 راننده رسيدگي شده و عمده احكام صادره شامل غيرفعال نمودن كارت هوشمند به صورت موقت و بعضا" با تذكر همراه بوده است.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه تصریح کرد: 11 جلسه كمسيون ماده 12 در اداره كل  برگزار شده که طي امسال به تخلف 95 شركت حمل و نقل جاده اي استان رسيدگي شده كه اغلب منجر به تذكر كتبي يا پرداخت جريمه نقدي از سوي شركت ها گرديده است.

خسروانی اظهار داشت: رسيدگي به شكايات مردمي از چگونگي كيفيت خدمات دهي شركتها و رانندگان حق مسلم كاربران عزيز بوده و گفتني است كه تاثير بسزايي در كاهش آمار تلفات و تصادفات ، همچنين رعايت حقوق فردي مسافرين نظير: ارائه رانندگي مطلوب، حركت بهنگام، توقف هاي مناسب جهت اقامه نماز ، خوراك و ساير نيازهاي آنان متناسب با شأن مسافرين مي گردد.

وي تاکیدكرد:رعايت قوانين در حمل بار و كالا موجب افزايش طول عمر سلامت جاده ها ، عدم آسيب رساني به ابنيه راه ها و جلوگيري از تصادفات ناشي از اين امر خواهد شد كه همواره از دغدغه هاي مهم مسئولين راهداري و حمل و نقل جاده اي محسوب مي شود. ​

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار