عضو کانون ملی منتقدان تئاتر گفت: جشنواره تئاتر معلولان کشور فرصتی را در اختیار معلولان قرار می‌دهد که توانایی‌های خود را نشان دهند.
کد خبر: ۵۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مصطفی محمودی، در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر زاگرس اظهار داشت: معلولان قشری از جامعه هستند که باید از امکانات فرهنگی، هنری و رفاهی برخوردار شوند و جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین زاگرس این شرایط را برای آنها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره در چهار بخش صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان و نمایشنامه‌نویسی بود عنوان کرد: کارها در حوزه خیابانی پیشرفت خوبی داشته اما در حوزه صحنه‌ای مشکلاتی وجود داشت و در برخی موارد کیفیت لازم را نداشت و در حوزه کودک و نوجوان هم نیاز به تلاش بیشتر و تحقیق در این حوزه لازم است.

محمودی با اشاره به اینکه بهتر است در سالهای آتی در جشنواره به بخش‌ها تخصصی‌تر نگاه شود گفت: برخی نمایش‌ها قوی و برخی کارها نیز نیاز به دانش‌افزایی و تمرین بیشتر دارند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر زاگرس خوب عمل کرده است گفت: در این مدت تیم ستاد برگزاری جشنواره تلاش و زحمت زیادی
کشیدند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار