4 هزار و 143 نفر از جامعه ایثارگران استان قزوین از خدمات کانون فرهنگی شاهد استان طی 100 روز گذشته بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 20 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، کانون فرهنگی شاهد استان قزوین به خواهران و برادران علاقمند در رشته‌ها‌‌ی مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و فنی و مهارتی خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین این کانون طی قراردادهایی با کانون‌ها و مراکز آموزشی استان قزوین به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، خدمات آموزشی، علمی، هنری و ورزشی ارائه می‌دهد.

فعالیت‌های درون و برون‌سازمانی جهت جامعه‌ی هدف با برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و خانوادگی در کانون فرهنگی شاهد برای چهار هزار و 143 نفر طی 100 روز گذشته دولت تدبیر و امید انجام شد.

در کانون فرهنگی شاهد استان قزوین، انجمن‌هایی تشکیل شده که به عموم مردم و خانواده‌های شاهد و ایثارگر آموزش‌های لازم را در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال ارائه می‌دهد.

روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، حفظ، احکام، الفبای قرآنی، تجوید یک، تجوید دو، صوت و لحن، تاج ژله‌ای، فشن‌بافی، قالی‌بافی و بدنسازی از جمله کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی شاهد استان قزوین است.

تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، چرم‌دوزی، بافتنی، خیاطی، سرمه‌دوزی، خوشنویسی، مانتودوزی، طراحی روی پارچه، نقاشی، آمادگی جسمانی و ایروبیک از دیگر کلاس‌های آموزشی این کانون است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار