رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه سهم استان از لایحه بودجه سال 1397 را 2500 میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 16 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، طهمورث الیاسی ، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 1397، 2500 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای استان کرمانشاه درنظر گرفته شده که از این میزان 690 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای(عمرانی) و مابقی مربوط به اعتبارات هزینه‌ای(جاری) است.

الیاسی با اشاره به کاهش 15 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور در لایحه بودجه، گفت: متناسب با این کاهش، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانها نیز کاهش یافته است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه تصریح کرد: در لایحه بودجه رقم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمانشاه 690 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این میزان نسبت به مصوب امسال با رقم 800 میلیارد تومان حدود 14 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

الیاسی خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در لایحه بودجه سال آینده حدود 10درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه در خصوص علت افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان عنوان کرد: بودجه ادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه‎ای و بنیاد شهید که پیش از این بصورت ملی در نظر گرفته می‌شد، استانی شده‌ است.

الیاسی در خصوص اختصاص ردیف اعتباری برای جبران خسارت‌های زلزله در لایحه بودجه، اظهار کرد: ردیف 350 میلیارد تومانی برای جبران خسارت‌های زلزله استان دیده شده است.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار