مدیر کمیته امداد بوانات از پرداخت 5 میلیارد و 500 میلیون ریال وام کارگشایی در راستای تأمین نیازهای ضروری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 16 February 2015
مسلم دمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوانات با اشاره به وظیفه اصلی کمیته امداد امام خمینی در حمایت مادی و معنوی از نیازمندان جامعه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی بوانات در راستای تأمین نیازهای ضروری درمانی، تحصیلی، معیشتی و... مددجویان زیر پوشش از ابتدای سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون ریال وام کارگشایی پرداخت کرده است.
وی با بیان اینکه اقساط وام کارگشایی مددجویان از مستمری آنان پرداخت می‌شود عنوان کرد: 575 میلیون ریال از اعتبار وام کارگشایی مددجویی از محل کمک‌های مردمی تأمین‌ شده است. مدیر کمیته امداد بوانات در ادامه با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد این شهرستان از طرح‌های اشتغال مددجویان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی خانوارها از برپایی نمایشگاه تولیدات خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد.
این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی با آموزش مهارتی، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، هدایت و حمایت از اجرای طرح‌ها و کمک به فروش محصولات تولیدی در توانمندی اقتصادی پایدار خانوارهای زیر پوشش خدمت می‌کند، عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در غرفه‌های مختلف با ارائه محصولات و تولیدات متنوع سرمه‌دوزی، قالی‌بافی، تابلو فرش، خیاطی، محصولات گلخانه‌ای، فیلتر، سوغات‌سرا و ... برگزار شد.
دمیری در پایان سخنان خود با تقدیر از مساعدت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوانات در برپایی نمایشگاه تولیدات خودکفایی مددجویان زیر پوشش تصریح کرد: آشنایی مردم و مسئولان با عملکرد شغلی و تولیدات مددجویان، ترغیب و ارتقای انگیزه شغلی و روحی در مجریان طرح‌های اشتغال و فروش محصولات و تولیدات مددجویی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار