در هفت ماهه امسال رقم خورد،
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک های استان در هفت ماهه نخست سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۲۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 37 درصد تسهیلات پرداخت شده مربوط به بخش صنعت و معدن بوده و 36 درصد به بخش خدمات، 17 درصد به بخش کشاورزی،9 درصد به بخش مسکن و یک درصد نیز به بخش صادرات پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: 28 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات توسط 16 بانک عضو شورای هماهنگی بانک های استان و سایر توسط بانک های خصوصی پرداخت شده است.
این مسئول همچنین گفت: میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک های عضو شورای هماهنگی در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بالای 6 درصد داشته است.
وی با اشاره به میزان صادرات استان اظهار کرد: در هفت ماهه امسال از مبادی استانی 304 میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 33 درصد رشد داشته است.
این مسئول همچنین گفت: در این مدت همچنین 145 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سه هزار و 226 نفر اشتغال و پنج هزار و 890 میلیارد ریال سرمایه گذاری صادر شده که از نظر میزان سرمایه جذب نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد را نشان می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار