تراکتور 0- ذوب آهن 0
تراکتور سازی و ذوب آهن در هفته یادهم لیگ برتر به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۵۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 31 October 2017
تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت به تساوی بدون گل انجامید.


تراکتورسازی تبریز
فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، عارف آقاسی، محمد ایران‌پوریان، محمد نادری(46- محمد مسلمی‌پور)، حامد حسینعلی‌زاده(83- شهرام گودرزی)، سینا عشوری، علی طاهران، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی(68- محمد نوری) و مهدی شریفی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی



ذوب‌آهن اصفهان
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، جورجی ولیسانی، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور(46- علی حمام)، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات(64- سید ایمان موسوی) و مرتضی تبریزی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی


 
 
با این نتیجه، تراکتورسازی برای سومین هفته متوالی در لیگ برتر از پیروزی دستش کوتاه ماند  تا دومین امتیاز خود را در سه هفته اخیر این مسابقات به‌دست بیاورد. در سوی مقابل نیز ذوب‌آهن یک امتیاز این دیدار را گرفت تا 13 امتیازی شود و جای صنعت نفت را در رده هفتم جدول رده‌بندی بگیرد.

تورج عیوض‌محمدی قضاوت این دیدار را برعهده دارد. او به حامد حسینعلی‌زاده و محمد مسلمی‌پور از تراکتورسازی و جورجی ولسیانی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :