بخشدار الموت غربی گفت: اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی استکبار نشان دهنده بلوغ نظام سیاسی است.
کد خبر: ۵۱۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر،بخشدار الموت غربی درجلسه هماهنگی هفته بسیج دانش آموزی که ظهر یکشنبه در بخشداری برگزار شد اظهارداشت: اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های دشمن نشان دهنده بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است و این انسجام همواره می تواند کشور را از ناملایمات نجات دهد.

اکبر رحمتی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید فهمیده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: سه رویداد تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان در بحبوحه انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی نشان دهنده روحیه ظلم ستیزی واستقلال خواهی ملت ایران است و امروز استکبار با تغییر چهره نسبت به ارزش های انقلابی و ملی کشور طمع دارد که با انسجام و روحیه انقلابی مردم نقشه های آنان بیش از پیش خنثی شده است.

بخشدار الموت غربی اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را ناشی از خوی استکباری وی دانست و افزود: اقشار مختلف مردم، گروه ها و جناح های سیاسی در داخل کشور یک دل و یک صدا در برابر این اظهارات موضع گرفتند که این امر نشان دهنده بلوغ نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی مسئول بسیج بخش الموت غربی هم در این جلسه با ارائه گزارشی ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج دانش آموزی بر لزوم همکاری ادارات و نهادهای مسئول در زمینه اجرای این برنامه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام رضایی مدیر آموزش و پرورش بخش الموت غربی نیز در سخنانی بر لزوم انتقال مفاهیم، ارزش ها و اهداف اصیل انقلاب به نسل جوان تاکید کرد.

برگزاری مسابقه نقاشی، غبار روبی مزارشهدا و تجلیل از نخبگان بسیجی از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج دانش آموزی در بخش الموت غربی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار