درنشست هفته پایمردی مهران
مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های رسانه استانی است.
کد خبر: ۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 22 June 2015

حجت‌الله رحیم‌زاده صبح امروز در نشست برنامه‌‌ریزی سالروز آزادسازی مهران و هفته پایداری در مهران اظهار داشت: رسانه استانی تمام تلاش خود را برای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف به کار خواهد گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های رسانه استانی است.

رحیم‌زاده با اشاره به اینکه ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه دفاع مقدس در استان وجود دارد و در طول هفت ماه گذشته توانسته‌ایم با همکاری و همیاری همه همکاران پرتلاش در صدا و سیمای مرکز ایلام گوشه‌ای از این ایثارگری‌ها را به نمایش بگذاریم، افزود: رسانه استانی آمادگی لازم برای پخش زنده ویژه برنامه آزادسازی مهران و یادواره عملیات غرورآفرین کربلای یک از شبکه استانی دارد.

فرماندار مهران نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر این مراسم گفت: درصدد هستیم تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی و صدا و سیمای مرکز ایلام برنامه‌های مختلفی را در این ایام برگزار کنیم.

مراد ناصری افزود: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام و معرفی ظرفیت‌های حوزه دفاع مقدس در شهرستان مهران از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

امام جمعه مهران نیز در این نشست با اشاره به رشادت‌های مردم استان از دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم غیور و مرزدار مهران در عملیات کربلای یک حماسه جاودان را در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس ثبت کردند.
حجت‌الاسلام روح‌الله ولدبیگی با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های دفاع مقدس در استان و فرهنگ ایثار و شهادت افزود: رسانه‌ها و مسئولان باید نسبت به معرفی این فرهنگ غنی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در این نشست که با حضور مسئولان رسانه استانی و دست‌اندرکاران اجرایی و گرامیداشت هفته پایداری برگزار شد، در خصوص اجرای هر چه بهتر مراسم‌های این هفته بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار