معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از به کارگیری بیش از 250 نیروی پلیس افتخاری در طرح ساماندهی دریا در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی در شهرستان های ساحلی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 02 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ" نوروز علی شالیکار" در تشریح این خبر، اظهارداشت: امنیت یک تولید اجتماعی است که با احساس مسئولیت و مشارکت همه آحاد جامعه و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه امنیت داخلی به دست می آید.
وی با بیان اینکه پلیس افتخاری نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی است، تصریح کرد: یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی، مشارکت اقشار مختلف جامعه در حفظ، گسترش، استمرار و تعامل فعال آنان در حوزه های امنیتی است.
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران،خاطر نشان کرد: از مهمترین راهبردهای نیروی انتظامی در استفاده از مشارکت های مردمی و توسعه نظم و امنیت عمومی ، جذب پلیس افتخاری از بین شهروندان است.
سرهنگ شالیکار از به کارگیری بیش از 250 نیروی پلیس افتخاری در سواحل دریا در استان مازندران خبرداد و گفت: تقویت توان، تحرک و پویائی ناجا، افزایش جامعه محوری پلیس و فعالیت های پیشگیرانه مناسب از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در جذب و استفاده از پلیس های افتخاری به شمار می آید.






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار