معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی از تلفیق سیاست های توسعه اقتصادی استان با پروژه های شرکت بین المللی گردشگری پدیده خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 24 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از سایت اخبار پدیده، دکتر مروج الشریعه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان با هدف تلفیق سیاست های توسعه اقتصادی استان با پروژه های شرکت بین المللی گردشگری پدیده و با هماهنگی رییس هیات مدیره این شرکت در مجموعه پدیده تشکیل جلسه خواهد داد.
وی افزود: بازنگری مجدد پروژه های عمرانی، خدماتی و گردشگری گروه شرکت های پدیده در خراسان رضوی به مدیران کمک می کند تا اولویت بندی پروژه ها را با توجه به شناسنامه کامل توجیه اقتصادی و زودبازده بودن انتخاب نمایند.
معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اجرای عملیات عمرانی و بهره برداری پروژه های پدیده اشتغالزایی بالایی را به همراه دارد و می توان با ایجاد رابطه تنگاتنگ از تلفیق سیاست های توسعه اقتصادی استان با پروژه های پدیده شرایط بهتری را فراهم آورد.
وی با تاکید بر اینکه ستاد تدبیر استان بر اساس استراتژی مشخصی بنا دارد تا دخالت در امور داخلی پدیده را به حداقل ممکن برساند افزود: اکنون دوران گذار انتقال مدیریتی است و در کوتاهترین مدت زمان ممکن مجمع عمومی توسط سهامداران برگزار و بر اساس مدل های انتقال مدیریتی، تمامی امور به هیات مدیره ی منتخب مجمع عمومی واگذار می شود.
 مروج الشریعه تصریح کرد: با تکمیل شرایط هیات مدیره و بازنگری در ساختار مدیریتی ؛ شاهد بزرگترین کارگاه سازندگی و پیشرفت؛ توسعه و آبادانی در شرق کشور در محل پدیده خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار