استاندار قزوین گفت: بخش خصوصی همراه دولت است و باید بستر فعالیت این بخش در تحقق اهداف حوزه اشتغال و رونق اقتصادی فراهم شود.
کد خبر: ۴۸۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 22 August 2017
فریدون همتی شامگاه دوشنبه در کارگروه اشتغال استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: ایجاد اشتغال امری مهم و اساسی بوده که تمام دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت و تعامل جدی در این زمینه داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت دوازدهم فعالیت خود را آغاز کرد و مدیران استانی نیز باید با همت و تلاش جدی در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و رونق اقتصادی کشور اقدام کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: مدیران نباید در دستگاه‌های اجرایی نگاه بخشی داشته باشند بلکه باید هم‌افزایی و تعامل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

همتی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم نیروی جوان و تحصیل‌کرده در کشور و استان قزوین باید نسبت به حوزه اشتغال نگاه جامع و اساسی داشته و گام‌های موثر در این مسیر برداریم.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی همراه دولت بوده و باید بستر فعالیت این بخش در تحقق اهداف حوزه اشتغال و رونق اقتصادی فراهم شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانت مردم هستند،تصریح کرد: در آستانه آغاز هفته دولت قرار داریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را از طریق اصحاب رسانه به عموم مردم اطلاع دهند.

ایجاد "اشتغال سبز" در قزوین رونق یابد

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این جلسه اظهار داشت: در زمینه مدیریت پسماند روستایی و همچنین انرژی‌های نو در قالب اشتغال سبز بوده که باید در دستور کار مدیران باشد و آموزش‌ در این حوزه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات کمیته امداد، طرح‌های روستایی و گردشگری 3 بانک تخصصی سینا، پست بانک و توسعه تعاون فعال هستند که با سود 4 و 8 درصد این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی نیازمند راستی‌آزمایی بوده تا از صحت ایجاد شغل اطمینان حاصل شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار