فرمانده سپاه بابلسر؛
فرمانده سپاه بابلسر از اجرای برنامه های متنوع در جهت تامین اشتغال محرومین در بابلسر خبر داد. سپاه بیش از هر زمان دیگری نقش موثرو سازنده خویش را در عمران و آبادانی کشور انجام داده است .
کد خبر: ۴۷۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 04 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در  بهره برداری از دومین منزلی که به همت سپاه شهرستان بابلسر ساخته و در اختیار یک خانواده پنج نفره قرار گرفت:
 
در حال حاضر ما در سپاه با اردوهای جهادی همواره در حوزه‌های بهداشتی، واکسیناسیون ماکیان، محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای آنان در قامت یک خدمتگزار در همه ابعاد در خدمت محرومین خواهیم بود و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم و به همین دلیل محرومیت‌زدایی و مردم یاری را از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج سازندگی می‌دانیم.
 
امروز سپاه بیش از هر زمان دیگری نقش موثرو سازنده خویش را در عمران و آبادانی کشور انجام داده است و با بهره گیری از روحیه ایثار و منش بسیجی، به دنبال آن است که در رفع محرومیت و آبادانی روستاها به دولت واقشار مستضعف جامعه کمک کند.
 
سپاه شهرستان بابلسر با بهره برداری از توان وظرفیت متخصصان بسیجی در امور فنی و سازندگی انشالله برای محرومیت زدایی و عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی و افزایش توان فنی و تجربی بسیجیان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی در جهت تامین اشتغال امسال برنامه های متنوعی را در سطح شهرستان اجرا خواهد کرد.
 
امروز به موازی ماموریت فرهنگی و سایر ماموریتهایی که بسته به زمان و شرایط اجرا، برای سپاه مهم تلقی می شوند، در قرارگاه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی نیز ماموریت های بسیاری درعرصه محرومیت زدایی به سپاه محول شده است که انشالله با بهره گیری از ظرفیت شهرستان و همراهی مسولان تلاش خواهیم کرد که این ماموریت خطیر که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است به نحو شایسته اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار