خبر ورزشی:از وقتی تراکتورسازی به لیگ برتر رسیده همیشه عادت داشتیم نام ستاره هایش را بشمریم اما در این فصل آنها ستاره های زیادی در لیست خود ندارند.
کد خبر: ۴۷۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 01 August 2017
تراکتورسازی جدا از آن که با محرومیت از جذب بازیکن مواجه بود، چند مهره تاثیرگذارش از جمله سعید آقایی، خالد شفیعی، محسن بنگر، محمدرضا اخباری و ادینهو را نیز از دست داد. خبر بدتر اینکه باقی بازیکنانش نیز به صورت مداوم مصدوم می شوند که عارف آقاسی و هادی محمدی از جمله مصدومان جدید تراکتور هستند.
در سمت مقابل اما پرسپولیس نه تنها اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرد، بلکه با جذب چند بازیکن جدید به تیمی غیرقابل مهار و بسیار قدرتمند بدل شده است. تیمی که یک سرمربی خوش فکر و موفق را روی نیمکت ذخیره های خود دارد. طبق آخرین اخبار از کمپ پرسپولیس، سرخپوشان برای بازی پس فردا مقابل تراکتورسازی قرار است با ترکیب: «علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و گادوین منشا» به میدان بروند.
این ترکیب، هیچ کم و کسری ندارد و اگر طارمی و منشا هم بتوانند به هماهنگی و آمادگی ذهنی برای بازی در کنار هم برسند، کار تراکتورسازی برای مقابله با این پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد.
البته تراکتوری ها نیز احتمالا با ترکیب فرزین گروسیان، محمد مسلمی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، مهدی کیانی، علی طاهران، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی مقابل پرسپولیس قرار می گیرند. این تیم نسبت به تراکتورسازی در فصل های قبل لیگ برتر، کم ستاره ترین تیم ممکن به نظر می رسد.
دیدار دو تیم روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد و فوتبال ایران در انتظار هیاهوی دوباره هواداران تراکتورسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :