رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: باید سیستم آموزشی دانشگاه ها را به سمت کارآفرینی و ثروت آفرینی ببریم.
کد خبر: ۴۵۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 11 July 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از ایسنا ، طهمورث الیاسی در مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهارکرد: استان کرمانشاه باوجود اینکه از جنگ آسیب دید و متاسفانه نظام برنامه ریزی توجه چندانی به رشد این منطقه بعد از جنگ نداشت، اما از نظر علمی و پژوهشی در سطح منطقه رشد بسیار خوبی کرده است.
 
وی ادامه داد: رشد و بالندگی علمی پژوهشی، آینده بسیار روشنی برای کشور نوید می دهد.
 
الیاسی تصریح کرد: امروز برای آنکه بتوانیم به اهداف تعیین شده در نظام برنامه ریزی کشور برسیم، نیاز است شیوه های عملکردی خود را تغییر دهیم که یکی از مهمترین نقاط ایجاد این تغییر در دانشگاه ها است.
 
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با انتقاد از برخی اساتید که هنوز جزوات 20 سال پیش را در کلاسهای درس تدریس می کنند، گفت: باید از دانشگاه های نسل اول و دوم گذر کنیم و به سمت دانشگاه های کارآفرین و ثروت آفرین برویم.
 
وی تاکید کرد: نیاز است پژوهش های دانشگاهی ما تقاضامحور، ماموریت گرا و راهگشا باشند، چراکه نبود یک نظام پژوهشهای تقاضا محور می تواند بسیار آسیب زا باشد.
 
الیاسی خاطرنشان کرد: از طرف سازمان برنامه و بودجه استان این نوید را به کلیه اساتید و پژوهشگران استان می دهیم که برنامه های کارگروه پژوهش و فناوری استان را با جدیت ویژه ای دنبال کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار