نوزدهمین سفر گروهی تیم جراحی پلاستیک مناطق محروم به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی(دارنده تندیس مهر حقوق بشر) در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 30 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی در بدو ورود به استان کرمانشاه ، اظهارکرد: آغازگر و سرمنشا سفر تیم جراحی پلاستیک، در واقع کانون وکلای دادگستری کرمانشاه و کمیسیون حقوق بشر این کانون بود.
 
وی ادامه داد: پس از آنکه کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با حسن ظن خود تندیس حقوق بشر را به بنده اعطا کرد، در جریان همان برنامه، مقدمات اولیه سفر تیم جراحی پلاستیک به این استان فراهم شد.
 
کلانتر هرمزی تصریح کرد: در طول سه چهار ماه گذشته که در تدارک مهیا ساختن سفر این تیم جراحی پلاستیک به کرمانشاه بودیم، کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در واقع بازوی 
اجرایی بسیار قوی در اطلاع رسانی و جمع آوری بیماران مربوطه در این استان بود که جا دارد تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم.
 
وی تاکید کرد: مدت حضور تیم جراحی در استان کرمانشاه شش روز است و اگر در این مدت نتوانستیم جوابگوی حجم بیماران باشیم، حتما سفر دیگری مجددا به این استان ترتیب خواهیم داد.
 
کلانتر هرمزی با بیان اینکه این تیم جراحی در محل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه مستقر خواهد شد، گفت: امیدوارم مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانسته باشند حداکثر ظرفیت اتاق عمل این بیمارستان را برای ما آماده کنند تا بتوانیم نهایت تلاش خود را برای درمان بیماران بیشتری به کار ببندیم.
 
سرپرست این تیم جراحی پلاستیک اظهارکرد: تیم جراحی پلاستیک مناطق محروم تاکنون به 9 استان کشور و در قالب 18 سفر توانسته یازده هزار بیمار را به صورت رایگان ویزیت کند و همچنین در این مدت 1200 عمل جراحی پلاستیک رایگان نیز صورت داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون 3000 بیمار نیز به تهران انتقال داده و در بیمارستانهای دولتی آنجا مورد عمل جراحی پلاستیک قرار داده ایم.
 
کلانتر هرمزی همچنین یادآور شد: کار این تیم جراحی از سال 1387 با حضور پنج نفر آغاز شد و در حال حاضر بیش از 50 نفر به صورت متناوت با این گروه همراه هستند و در این سفر به استان کرمانشاه 24 نفر همراه گروه هستند که از این تیم 10 نفر فوق تخصص جراح پلاستیک می باشند.
  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار