عباس عبدی معتقد است که حمایت اصلاحات از روحانی مانند گذشته نیست و بدون تردید ظرفیت دو دوره‌ای شدن انتخابات وجود دارد؛ پرویز امینی نیز می‌گوید: ادبیات پرخاشگرانه روحانی نقطه ضعف سیاست ورزی اوست.
کد خبر: ۴۲۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 10 May 2017
عباس عبدی گفت: در مناظره اول قالیباف و جهانگیری و در مناظره دوم روحانی و رئیسی و قالیباف برجسته شدند... فکر نمی‌کنم که در مناظره سوم نامزدها مقید به مسائل اقتصادی بمانند... بدون تردید ظرفیت دو دوره ای شدن انتخابات وجود دارد... از ابتدا هم برگه آسی برای تاثیر تعیین کننده در این انتخابات وجود نداشته است و بعید است چنین چیزی هم شکل بگیرد... پیش بینی اینکه در مناظره سوم نامزدها چه سیاستی اتخاذ می‌کنند سخت است اما احتمالا تندتر از مناظره های قبلی خواهد بود...

عبدی در پاسخ به این سوال که نظرسنجی های صورت گرفته را چطور ارزیابی میکنید و نظر شما درباره کاهش رأی روحانی چیست؟ گفت: کاهش رأی روحانی اینطور نیست و رأی روحانی در تهران بیشتر شده است، رأی آقای رئیسی افزایش داشته و درست است و این ناشی از کاهش رای قالیباف است.

پرویز امینی نیز گفت: ادبیات پرخاشگرانه این روزهای آقای روحانی نقطه ضعف سیاست ورزی است.رادیکال شدن روحانی باعث می‌شود مناظره سوم از سطح اقتصادی به سطح سیاسی تغییر کند... باید منتظر یک مناظره غیر اقتصادی در دور پایانی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :