21 اردیبهشت‌ماه
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در میدان امام علی (ع) این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد نجاریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان در روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه، ساعت 20 در میدان امام علی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن شامل برنامه‌های متنوعی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به اجرای برنامه کودک، اجرای برنامه شعرخوانی توسط هنرمند برجسته کشوری غلامرضا آقاسی، اجرای برنامه هنری (استندآپ کمدی) توسط رضا وثوقی و رضا افشار، اجرای برنامه توسط خواننده برتر کشوری شهرام زندی و قرعه‌کشی جشنواره نوروزی برج ققنوس اشاره کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری ششمین مسابقه کیک تولد امام زمان (ع) هم خبر داد و افزود: این مسابقه برای ششمین سال متوالی است که برگزار می‌شود و شهروندان خوب شهر اخلاق برای تولد امام زمانشان کیک تولد می‌پزند.

نجاریانیهدف از برگزاری جشن نیمه شعبان را ایجاد معرفت بیشتر نسبت به آقا امام زمان (عج)، تلاش برای آماده کردن محیط، ترویج فرهنگ انتظار و هویت‌دهی به فرهنگ مردم بیان و تصریح کرد: این جشن هرساله با شکوه خاصی برگزار می‌شود که عمق علاقه و ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه امام حاضر (عج) را نشان می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار