امام جمعه مهران
امام جمعه مهران گفت :این وزارت که در تراز یک الگوی امنیت آفرین فرا میهنی است، با شناخت کامل تهدیدات، آنها را مهار و کنترل کرده و فرصت ها را در اختیار دولت ها قرار میدهند تا بتوانند ایران را شکوفاتر سازند.لذا امام خامنه‌ای فرمودند:وزارت اطلاعات پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.
کد خبر: ۴۱۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 05 May 2017
امام جمعه مهران:سربازان گمنام امام عصر(عج) تمام دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی دنیا را به زانو درآورده اند.
به گزارش تابناک ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین ولدبیگی در خطبه های نماز جمعه مهران گفت: یکی از مولفه های هر اجتماع و حکومتی مقوله امنیت است که بدون آن زندگی میسر نخواهد بود.
ایشان با توجه به سخن حضرت امیر که فرمودند:بدترین جا برای سکونت جائی است که ساکنین آن امنیت نداشته باشند گفت:ملت ما مفتخرند که در سرزمینی زندگی میکنند که امنیتش همگان را به تحسین وا داشته است.
امام جمعه مهران ادامه داد :کشور ما در استراتژیک ترین موقعیت جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی خاورمیانه قرار دارد اما در منطقه ای هستیم که  بحران زده و جنگ خیز است ولی این بحران و جنگ نتوانسته حتی مرزهای ما را نیز تهدید کند.و دلیل این مهم وجود سربازان گمنام امام عصر است.
وی گفت:از بدو انقلاب تا امروز با انواع چالشهای امنیتی روبه رو بوده ایم، چالشهایی که به اذعان همه صاحب نظران هر کدام از آنها قابلیت سرنگونی نظام مستقر در کشورهای دیگر را دارا بوده،بزرگترین حملات اطلاعاتی و تورهای امنیتی علیه ما بکار گرفتند اما خود آنها در دام گسترانده شده گرفتار آمدند. چرا که؛
 در کنار قدرت رهبری عظیم الشان و انسجام درونی جامعه از تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برخوردار بوده ایم. ولدبیگی افزود:اگر دنیای امروز را رصد کنیم و به گرداگرد خود نظر افکنیم ردپای این مجاهدان خاموش دیده میشود.ردپایی که حاصل انجام ماموریت های سخت و پیچیده این عزیزان جان بر کف است.لذا مقام معظم رهبری بدرستی فرمودند که:امنیت و آرامش جامعه مرهون سربازان گمنامی است که دائم در جهاد فی سبیل الله هستند.
خطیب جمعه مهران اشاره کرد که :این وزارت که در تراز یک الگوی امنیت آفرین فرا میهنی است، با شناخت کامل تهدیدات، آنها را مهار و کنترل کرده و فرصت ها را در اختیار دولت ها قرار میدهند تا بتوانند ایران را شکوفاتر سازند.لذا امام خامنه‌ای فرمودند:وزارت اطلاعات پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.
امام جمعه شهرستان مهران با اشاره به صدها عملیات پیچیده و وظایف خطیر این وزارت خانه،به بعضی از اقدامات اداره کل استان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این اداره کل در استان تامین امنیت و مدیریت اطلاعاتی کلان مانور عظیم اربعین بود، اگر اقدامات هوشمندانه و تلاش خردمندانه و مجاهدت خاموش و الهام بخش سربازان گمنام نبود باید منتظر اتفاقاتی می بودیم که در حله رخ داد.
ولدبیگی به مرز مشترک ایلام و کشور عراق اشاره داشت و افزود:عراقی که محل سرویس دهی به تمام دستگاه های جاسوسی دنیاست و بزرگ ترین و پیچیده ترین جواسیس آنجا هستند اما با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام و تیزبینی و هوشیاری آنها هیچ خطری ما را تهدید نمیکند.
اگر داعش را در عمق عراق زمین گیر کرده ایم بخاطر وجود دستگاه های امنیتی، سپاه پاسداران نیروهای نظامی و انتظامی است.
امام جمعه مهران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بی شائبه این اعزه خصوصا مدیر کل محترم اداره کل اطلاعات استان و مجموعه خدوم،هفته سربازان گمنام امام عصر(عج)را تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار