مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان مهريز گفت: طرح محسنين(اکرام خانواده) به منظور ياري رساندن به خانواده‌هاي نيازمند با همكاري حاميان نيكوكار در اين نهاد در حال اجراست.
کد خبر: ۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 27 May 2015
به گزارش تابناک یزد،"سيدمهدي حسيني مبارکه" در اين رابطه افزود: يکي از طرح‌هاي حسنه کميته امداد در راستاي حمايت از خانواده‌هاي زير پوشش اين نهاد که توانايي اداره زندگي خود را ندارند، طرح محسنين است.

وي با اشاره به اجراي طرح محسنين در عمل به آموزه‏‏ هاي ديني، آرامش باطني حاميان، همبستگي اجتماعي، توسعه همدلي و همدردي، شکوفا شدن استعدادها، تربيت فرزندان خانواده‌‌ها، کمک به توانمندي خانواده‎‎هاي نيازمند و رفع احتياجات ضروري خانواده‌ها را از آثار اجراي طرح محسنين عنوان کرد.

حسيني مبارکه اظهار كرد: آن دسته از خانواده‌هاي نيازمندي که سرپرست خانواده داراي بيماري صعب العلاج، از کارافتاده، زنداني يا فاقد سرپرست هستند، مشمول اين طرح هستند.

مدير کميته امداد مهريز خاطرنشان کرد: حاميان نيکوکار با مراجعه به سايت اينترنتي کميته امداد يا دفاتر اين نهاد مي‌توانند نسبت به قبول کفالت يک يا چند خانواده تحت حمايت کميته امداد، ماهانه مبلغي را به عنوان کمک به حساب آنها واريز كند.

وي گفت: مشارکت حاميان در اين طرح محدود به پرداخت کمک معيشت ماهيانه نيست و حاميان مي‌توانند با در نظر گرفتن نيازهاي خانواده در سرفصل‌هاي ديگر نيز به اين گروه کمک کنند.

حسيني مباركه در پايان اضافه کرد: هم‌اکنون 100 حامي خير و نيکوکار حمايت 16 خانوار تحت حمايت اين نهاد را در قالب طرح محسنين بر عهده دارند و در سال گذشته بيش از 175 ميليون ريال به اين خانواده‌ها کمک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار