رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) بر تشدید اقدامات انتظامی در این ایام تأکید و عملکرد انتظامی استان کرمانشاه را قابل قبول ارزیابی کرد.
کد خبر: ۳۹۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 26 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به  نقل از پایگاه خبری پلیس، یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با حضور سردار "بهرام نوروزی" رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا و سرهنگ "علیرضا مرزبانی" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

سردار نوروزی در این جلسه بر تشدید اقدامات انتظامی در ایام نوروز تأکید و عملکرد انتظامی استان کرمانشاه را قابل قبول ارزیابی کرد.

در ادامه سرهنگ مرزبانی نیز از تعامل و هماهنگی خوب نیروی انتظامی با سایر دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز خبر داد و گفت: بخش عمده ای از اقدامات صورت گرفته مربوط به جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل به کمپ های فعال در سطح استان بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه بیشتر سرقت ها در کرمانشاه توسط معتادان متجاهر انجام می شود، خاطرنشان کرد: برای برقراری امنیت مسافران نوروزی، جمع آوری این افراد با جدیت ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مرزبانی گفت: با توجه به امنیت مطلوب استان کرمانشاه، از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از 600 هزار نفر به این استان سفر کرده اند و پیش بینی می شود این آمار افزایش یابد.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته نیز وقوع تصادفات و آمار تلفات کاهش داشته است و عوامل پلیس راه با حضور مستمر در محورهای مواصلاتی، ترافیک روانی را ایجاد و با رانندگان متخلف برخورد کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: اقدامات نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات با جدیت اجرا خواهد شد تا مسافران و گردشگران سفری امن همراه با خاطره ای خوش داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار