دو ورزشکار استان قزوین به اردوی تیم ملی والیبال نشسته کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۳۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشور فهرست نفرات دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را اعلام کرد که در این بین نام دو ورزشکار قزوینی هم به چشم می‌خورد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشور در حالی از امروز 23 اسفند ماه آغاز می‌شود که بر اساس فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی 27 ورزشکار تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.

امیرحسین قره‌قزلو و مهدی وهابی دو ورزشکار قزوینی هستند که بر اساس دعوت کادر فنی و مربیان تیم ملی باید از فردا تمرینات خود را به همراه سایر نفرات دعوت شده در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولان کشور در تهران آغاز کنند.

حضور دو ورزشکار قزوینی در رشته والیبال نشسته در اردوی آماده‌سازی تیم ملی نشان از این دارد که این رشته ورزشی در میان جانبازان و معلولان استان در طول سال‌های گذشته به ویژه در رده‌های سنی پایه و بالاتر دیده شده و حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است که بدون شک نتیجه آن حضور امیرحسین قره‌قزلو و مهدی وهابی در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی است.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به دعوت دو ورزشکار استان به اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشور اظهار داشت: امیرحسین قره‌قزلو و مهدی وهابی با تلاش و پشتکار خود کادر فنی را مجاب کردند تا آنان را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

منوچهر مهجور افزود: ملی پوشان تیم والیبال نشسته جوانان کشور اردوی آماده‌سازی خود را زیر نظر جابر خلف‌زاده سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند و محمدرضا رحیمی و احمد شکری هم به عنوان مربی و سرپرست در این اردو حضور دارند.

وی عنوان کرد: سجاد آسیاب از همدان، رضا عاشوری، یوسف علیپور و حسین سرپرست از گیلان، امیرحسین رومیانی، امیرمحمد رومیانی و حسین دریکوند از لرستان، محمدحسین معینی و محمدصادق ملکی از اصفهان، امید مختاری از آذربایجان غربی، علی محمدپور از آذربایجان شرقی، جمال نظری و محمد نعمتی از گلستان، وحید صبوری از زنجان، حمیدرضا عباسی، علی صفایی و امیرحسین نوری از تهران، محمدحسین نوری از مرکزی، علی اکبری‌توپکانلو از خراسان رضوی، امیرحسین روهنده از مازندران، حسین چمن‌آور و علیرضا روحی از چهارمحال وبختیاری، مرتضی زندلشنی از البرز، حسین دلفی و محمدامین بلیوند
از خوزستان از جمله ورزشکارانی هستند که وهابی و قره‌قزلو را در اردوی تیم ملی همراهی می‌کنند.

گفتنی است، اردوی آماده سازی تیم والیبال نشسته جوانان کشور از امروز به مدت چهار روز به میزبانی تهران برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار