نماینده مردم استان فارس گفت: آیت الله هاشمی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت. رهبری همواره با چهره ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می کرد. اگر هاشمی برای انتخابات تایید نشد می گوید آن شب راحت تر خوابید، غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می کرد.
کد خبر: ۳۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 07 March 2017

به گزارش تابناک : احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: «امام فرموده هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است»، مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود».

وی افزود: شخصیت های کلیدی نظام هر کدام با عبارتی رسا از هاشمی تجلیل کردند رحلت او شوک بزرگی به مردم بود تحصیل علم و قرآن پژوهشی و صبوری در مقابل ناملایمات از ویژگی های برجسته او بود. وی همواره به قرآن پژوهی می پرداختند. او تنها شاگرد فقه و اصول امام نبود و صحابی صادق و صابر امام بود. تمام عناصری که بعد از ارتحال برایش بکار برده شد به حق بود

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت. رهبری همواره با چهره ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می کرد. اگر هاشمی برای انتخابات تایید نشد می گوید آن شب راحت تر خوابید، غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می کرد.

وی افزود: هاشمی می خواست پرچم برافراشته شده توسط امام و رهبری بر زمین نیفتد و رهبری که در مقابل دشمنان اینگونه می ایستد که به ترامپ، «آقای تازه وارد» می گوید. باید راه هاشمی را ادامه داد چرا که خدا و مردم این راه را می پسندند چرا که خدا به او عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان تجلیل کردند که بعداز امام راحل نظیر نداشت . هاشمی هم دانشمند بود و هم مرد عمل. هاشمی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت ما باید کاری که او برای امیر کبیر کرد برای خودش انجام دهیم .

نماینده مردم استان فارس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ با کاغذ پاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به امریکا مشکلی از خودش رفع نمی کند. او که جز بلوف زدن کاری نکرده، چگونه می خواهد تهدیدی برای ایران باشد.




منبع : برنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار