استاندار فارس بر لزوم شتاب‌بخشي به ساماندهي رودخانه خشك شيراز تاكيد كرد و گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی، وزير پذيرفت كه 50 درصد از هزينه ساماندهي رودخانه خشك را دولت تقبل كند.
کد خبر: ۳۷۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 12 February 2017
تابناک فارس به نقل از شهر فردا:سيد محمدعلي افشاني در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای پودنک (سرداران - تخت جمشید) اظهار داشت: تا زمانی که از محل تنگ سرخ تا درياچه مهارلو، رودخانه خشك را ساماندهي نكنيم، اقدامات عمراني در شيراز کمتر به چشم مي‌آيد.

وي با بیان اینکه ساماندهي رودخانه خشك بر زيبايي‌هاي شيراز خواهد افزود، خاطرنشان كرد: در یک ماه گذشته در شورای اقتصاد 770 میلیون دلار برای اجرای خط دوم قطار شهری شیراز تصویب شد که تخصيص اين فاينانس نيمه اول سال آينده محقق مي‌شود.

افشاني همچنين با اشاره به اهميت برگزاري با شكوه راهپيمايي 22 بهمن، از همه مردم براي حضور در اين حركت دعوت و تاكيد كرد كه برگزاري شكوهمند راهپيمايي 22 بهمن معادلات دشمنان را به هم ميزند.

استاندار فارس افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطعي به ترامپ و دولت آمريكا مي‌دهند.

وی ادامه داد: مردم ايران حق بزرگي بر گردن مسئولان دارند و اين حق با ايجاد رضايت و ارائه خدمات بهتر و بيشتر و ايجاد امكان رفاه براي همه مردم ادا مي‌شود.

گفتنی است شهرداری شيراز برای اجرا و تكميل اين پروژه‌ها 170 ميليارد تومان هزينه كرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار