بر اساس بررسی‌های اولیه ما نشت گاز از شیلنگ آبگرمکن و ایجاد جرقه، علت بروز این حادثه و سوختن بخشی از لوازم مستعمل و قابل اشتعال موجود در زیر زمین تخمین زده شده است.
کد خبر: ۳۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 09 February 2017
سرپرست دو ایستگاه آتش‌نشانی مشهد گفت: انفجار آبگرمکن در منزل مسکونی در خیابان آیت الله عبادی دو مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش تابناك رضوي به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن نجمی در تشریح جزییات این خبر افزود: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد مقارن ساعت 10:18 صبح امروز بیست و یکم بهمن ماه با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه های شماره 1 ، 44 و 28 را به محل حادثه در خیابان آیت الله عبادی اعزام کرد.
وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه بود که انفجار در زیر زمین آن اتفاق افتاده و منجر به آتش‌سوزی و تخریب در، پنجره و شیشه‌های زیر زمین شده بود.
به گفته وی بر اثر این حادثه یک مرد 68 ساله و پسر 9 ساله که در زیر زمین منزل قصد روشن کردن آبگرمکن را داشتند، با بروز انفجار توام با آتش‌سوزی دچار سوختگی شده بودند.
نجمی در مورد عملیات نیروها گفت: آتش‌نشانان با قطع جریان برق و گاز اقدامات اولیه ایمنی را انجام داده و با استفاده از تجهیزات اطفایی، آتش‌سوزی را مهار و خاموش کرده و همچنین آسیب‌دیدگان این حادثه را جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
سرپرست ایستگاه های شماره 2 و 44 آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در خصوص علت این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال انجام است، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه ما نشت گاز از شیلنگ آبگرمکن و ایجاد جرقه، علت بروز این حادثه و سوختن بخشی از لوازم مستعمل و قابل اشتعال موجود در زیر زمین تخمین زده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار