قلعه نویی:
امیر قلعه نویی شانس تیمش برای رسیدن به قهرمانی را همچنان بالا می داند و در خصوص حرف و حدیث درباره محسن بنگر هم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 09 February 2017
به گزارش تابناك رضوي به نفل از ايلنا، امیر قلعه نویی که بعد از بازی برابر پرسپولیس که با شکست آنها همراه شد، ترجیح داده بود سکوت کند حالا در مورد اتفاقات آن بازی و البته مسائل حاشیه ای صحبت می کند.
سرمربی تراکتورسازی در خصوص وضعیت این باشگاه و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات گفت: وقتی شنیدم بازیکنان مان محروم هستند خیلی ناراحت شدم بخصوص برای دو نفرشان یعنی عالیشاه و نوراللهی چون این بچه ها سرباز بودند. در آن فضا فکر کردن برای من مربی سخت بود. تنها چیزی که به فکرم رسید این بود که از کادر پزشکی بخواهم هرچه سریعتر مصدومان را آماده کنند. من از یک هفته قبل شرح وظایف این بچه ها را گفته بودم. مثلا احمد نوراللهی وظیفه مهمی در بازی با پرسپولیس داشت. عالیشاه و هاشم بیک زاده هم همینطور. قرار بود مثل زمانی که مهدی کیانی را داشتیم نوراللهی به مهاجم پرسپولیس بچسبد؛ همان کاری که سال قبل سینا عشوری انجام داد اما اتفاق شوک آور قبل از بازی حتی سیستم ما را تغییر داد و مجبور شدیم با سیستم 3-4-3 بازی کنیم.
قلعه نویی از قهرمانی تراکتورسازی نا امید نیست: بعد از بازی هرگز ناامیدانه حرف نزدم اما نمی توانم به مردم دروغ بگویم. ما دائم در حال دروغ گفتن به مردم هستیم اما باید واقعیات را با آنها در میان گذاشت. من گفتم شرایط پرسپولیس با این برد برای قهرمانی بهتر شد اما اینجا اعلام می کنم تراکتورسازی 11 بازی دیگر دارد؛ یکی در فینال حذفی و بقیه در لیگ. کارمان را می کنیم و منتظر اتفاقات هم می مانیم. شاید یکبار هم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار