فرمانده پایگاه هوایی خور بیرجند:
فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید حسینی خور بیرجند با بیان اینکه پیوند ارتش با ولایت یک پیوند ناگسستنی است، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان تاکنون با همدلی نیرو‌های مسلح خنثی شده است
کد خبر: ۳۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 07 February 2017
سرهنگ حمید مصطفوی صبح امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح در استان همدلی و همراهی بسیار خوب و مطلوبی دارند. نیروهای مسلح به عنوان سربازان این انقلاب هستند و لباس سربازی بر تن دارند تا هر چه بهتر به این نظام خدمت کنند.
فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید حسینی خور بیرجند با بیان اینکه امروز در تقویم کشور روز نیروی هوایی ثبت شده است، گفت: به برکت حرکت نیروهای مسلح به ویژه ارتش در 19 بهمن ماه 57 این روز به یک روز تاریخی تبدیل شد.
مصطفوی ادامه داد: در آن زمان نیروهای مسلح به محضر امام(ره) رفته و با آرمان‌های ایشان بیعت کرده و لبیک گفتند و امروز ما نیز به دیدار آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان آمدیم تا با آرمان‌های رهبری تجدید بیعت کنیم و بگوئیم که همیشه آماده و در صحنه هستیم. نیروهای مسلح در انجام ماموریت‌های خود بسیار خوب درخشیده و امید است روز به روز بر این درخشندگی افزوده شود.
فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید حسینی خور بیرجند خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام منتظر یک فرصت مناسب برای به هم ریختن اسلام هستند که به حول و قوه الهی نقشه‌های شوم دشمنان تاکنون با همدلی نیرو‌های مسلح خنثی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار