رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خبر داد:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، گفت: 782 پروژه عمرانی و فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با سه هزار و 418 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه در استان تکمیل شد و آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۳۶۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 30 January 2017
حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای بهره برداری از این پروژه ها تاکنون بالغ بر ۳۴۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه به منظور برنامه ریزی و سامان دهی برنامه های دهه فجر تاکنون بالغ بر ۱۰۰ ستاد در سطح استان برگزار شده است، عنوان داشت: از این تعداد ۱۱ جلسه ستاد شهرستانی، ۲۵ ستاد در بخش ها و ۶۵ ستاد در روستاهای پرجمعیت استان بوده است.
رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به برگزار ی بیش از دو هزار و ۱۷۴ عنوان برنامه در سطح استان طی دهه فجر اسمال، بیان کرد: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی می شود.
ابراهیم زاده با بیان اینکه در نخستین روز این دهه مراسم ورود امام خمینی(ره) به کشور در ۳۰ نقطه استان برگزار می شود، بیان کرد: مراسم محوری این روز در میدان امام خمینی(ره) بیرجند همراه با گلباران تمثال شهدا برگزار خواهد شد.
وی عنوان داشت: سخنران این مراسم نیز آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواهند بود.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵۰ نقطه استان
 وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵۰ نقطه استان، بیان داشت: این مراسم در شهر بیرجند از میدان امام خمینی(ره) آغاز و شرکت کنندگان مسیر میدان امام (ره) تا میدان قدس را راهپیمایی خواهند کرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در پایان این مراسم نیز آیت الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

ابراهیم زاده، برگزاری جنگ های شادی و جشن، نمایشگاه های کتاب، پوستر و صنایع دستی، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، سخنرانی در مساجد و مراسم مهمانی لاله در سراسر استان را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

وی همچنین به توزیع اقلام تبلیغی ستاد دهه فجر در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۵۰ پارچه نوشته، ۷۵۰ بنر تبلیغاتی، ۳۰ هزار عدد پوشتر در هشت طرح، ۱۰ هزار ترکت در پنج طرح و دو هزار پوستر امام در سطح استان توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار