کاروان دوست داران محیط‌ زیست و حامیان یوزپلنگ ایرانی که به شهرهای مختلف جنوب ایران سفر کرده ،قراراست به شهرستان طبس سفرکند تا مردم با یوزپلنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند و از آن حفاظت کنند.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 29 January 2017
به گزارش تابناک یزد،این کاروان با ورود به شهرستان مهریز مورد استقبال مسئولین محلی دهستان بهادران،کارکنان موسسه خیریه مسجد ابوالفضل ودانش آموزان مدارس بهادران قرارگرفت.

به همین منظور ،جلسه حمایت از یوزایرانی در مسجد ابوالفضل(ع) با حضور شوراها ودهیاریهای دهستان بهادران ،هیئت امناء مسجد ابوالفضل ومسئولین محیط زیست شهرستان مهریز برگزار شد .

مهدی دهقان زاده بخشدار مرکزی شهرستان مهریز در این جلسه با تشکر از بهمن نجفی بنانگذار این کاروان گفت : برای حمایت از این گونه با ارزش که در حال انقراض است همه بایدمشارکت داشته باشند .

در ادامه این جلسه راهکارهایی برای خطرات جاده ای در مسیر جاده ترانزیت مهریز گرفته شد تا کمتر شاهد تلف شدن این گونه جانوری شود.

کاروان دوست داران محیط‌ زیست و حامیان یوزپلنگ ایرانی که به شهرهای مختلف جنوب ایران سفر کرده ،قراراست برای ادامه ترویج وفرهنگ سازی این گونه با ارزش ملی، به شهرستان طبس سفرکند تا مردم با یوزپلنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند و از آن حفاظت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار