نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر حقوق های نجومی و پول هایی که با پارو جمع می شود را برای کمک به محرومان به سازمان های ذیربط می دادند، نیازی به صندوق های قرض الحسنه نبود.
کد خبر: ۳۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 28 January 2017
 آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: کارکنان این نهاد وظایف خطیری را به عهده دارند.

وی خدمت به مردم را فرصتی برای کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: باید از این فرصت حداکثر بهره مندی را ببرید.

آیت الله عبادی با اشاره به مشکلات نیازمندان و محرومان، اظهار کرد: اگر نیازمندی منتظر بماند و ما بی تفاوت باشیم، برای ما خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید نسبت به رسالتی که پذیرفته ایم، احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی با اشاره به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: کارمزد تسهیلات این صندوق به ازای نیروی انسانی، محل اجاره، کاغذ و دیگر خدمات اخذ می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کارمزد به معنای این است که پاداش کاری را اخذ می کنیم، گفت: بنابراین انجام کارها و خدمات به گونه ای باشد که ارزش گرفتن مزد را نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در انجام معادلات و محاسبات نباید شبهه ای وجود داشته باشد چرا که اگر ریالی به عنوان ربا اخذ شود، ربا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ربا به کم و و زیاد بودن آن ربطی ندارد، بلکه به شیوه انجام کار مربوط می شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر حقوق های نجومی و پول هایی که با پارو جمع می شود را برای کمک به محرومان به سازمان های ذیربط می دادند، نیازی به صندوق های قرض الحسنه نبود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار