در بازدید ماموران نیروی انتظامی از انبار این یک واحد متخلف در ساری، میزان یک هزار و 665 عدد انواع البسه، کیف و کفش خارجی قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۳۶۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 24 January 2017
مازند اصناف، طی گشت مشترک پلیس آگاهی و اداره اماکن نیروی انتظامی ساری در سطح این شهرستان، در راستای برخورد با عرضه کنندگان کالای قاچاق، یک واحد عرضه کننده کالای قاچاق شناسایی شد.
 
بر اساس این گزارش، در بازدید ماموران نیروی انتظامی از انبار این واحد متخلف، یک هزار و 665 عدد انواع البسه، کیف و کفش خارجی و قاچاق کشف شد و گزارش تخلف به ارزش 373 میلیون و 624 هزار و 150 ریال تنظیم که طی مراحل قانونی و اداری به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
 
این گزارش حاکی است رییس شعبه قاچاق تعزیرات حکومتی ساری با احضار فرد متخلف، اخذ آخرین دفاعیات وی، وکیل مدافع و بررسی در کلیه مدارک و مستندات مضبوط در پرونده و استعلام از مراجع ذی صلاح، تخلف منتسبه را محرز و مسلم تشخیص داد.
 
به گزارش خبرنگار ما، قاضی این پرونده مستند به ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا در سال 1392، این متخلف را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 400 میلیون ریال و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم کرد که در مرحله اجرا می باشد.
 
گفتنی است کالاهای مکشوفه شامل: یک هزار و 140 ثوپ انواع مانتو، 400 جفت کفش زنانه، 600 جفت بوت زنانه، 50 عدد کیف زنانه و 15 ثوپ شلوار لی زنانه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار