رئیس خانه صنعت، معدن استان کرمانشاه
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ‌کرمانشاه با بیان اینکه متأسفانه تعداد بانک‌های استان از تعداد واحدهای تولیدی بیشتر است، گفت: واحدهای تولیدی استان روز به روز تعطیل می‌شوند و بانکها روز به روز چاق‌تر و پیشرفت می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 09 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،جهانبخش شکری با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از مشکلات بیشتر واحدهای تولیدی استان کرمانشاه عدم نقدینگی در بیشتر واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: بانکها انگیزه لازم را برای رونق واحدهای تولیدی باید به وجود آورند و در درجه اول انگیزه تولیدکنندگان را تقویت کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه متأسفانه تعداد بانکهای استان از تعداد واحدهای تولیدی بیشتر است، گفت: واحدهای تولیدی استان روز به روز تعطیل می‌شوند و بانکها روز به روز چاق‌تر و پیشرفت می‌کنند.

شکری با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها زمانی که رکود اقتصادی بر کشور حاکم، رقم سودهای بانکی یک رقمی می‌شود، بیان کرد: اما متأسفانه در کشور ما وقتی واحدهای تولیدی و صنعتی با ورشکستگی و رکود مواجه می‌شوند به جای حمایت از این واحدها رقم سودهای بانکی افزایش می‌یابد و واحدهای ورشکسته مجبور به گرفتن وامهای با سودهای گزاف از بانکها هستند.

وی یکی از مشکلات عمده واحدهای تولیدی استان را همین افزایش بی رویه سودهای بانکی دانست و اظهار کرد: امیدواریم در آینده شرایطی برای واحدهای تولیدی استان به وجود بیاید که بتوانند تسهیلات ارزان قیمت و وامهایی با بهره پایین دریافت کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی استان عدم توجه کافی مسئولان دولتی به زیرساختها و طرحهای ارزشی این واحدها است، بیان کرد: از آنجایی که استان کرمانشاه با فقر و مشکلات بیکاری فراوانی مواجه است باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر را در واحدهای تولیدی استان فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار