یزد در هفته‌ای که گذشت؛
استان یزد در هفته گذشته شاهد رویدادهای مختلف و مهمی بود که از جمله این رویدادها سفر معاون اول رییس جمهور به یزد است.
کد خبر: ۳۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 17 May 2015
به گزارش تابناک یزد، یکی از مهمترین رویدادهای هفته گذشته یزد، سفر معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و تیم همراه به استان یزد بود که با افتتاح پروژه‌های مختلف و همچنین شرکت در شورای اداری استان یزد همراه شد.

دیدار تیم‌های فوتبال گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر دو تیم برتر لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هم یکی دیگر از رویدادهای این هفته بود که با برتری پر گل گلساپوش به پایان رسید.

برگزاری نشست کارگروه ثبت جهانی بافت تاریخی یزد، برگزاری دومین همایش ملی ادبیات دفاع مقدس، همایش دو روزه روابط عمومی‌های اورژانس کشور، همایش دو روزه معاونان خدمات شهری شهرداری‌های کلان شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور و برگزاری همایش شوراهای حل اختلاف استان یزد با حضور معاون قوه قضاییه از دیگر رویدادهای این هفته یزد بود.

گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر را گلباران کرد‌

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد توانست در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شکست سنگینی را به پارس جنوبی بوشهر متحمل کند.

شبکه اطلاع‌رسانی اورژانس در کشور ایجاد شود


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های روابط عموی اورژانس گفت: شبکه اطلاع‌رسانی اورژانس در کشور ایجاد شود.

بیش از 450 نسخه خطی و سنگی در مسجد جامع یزد کشف شد

مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری اسناد ملی به عنوان میراث مکتوب فرهنگی گفت: در سال گذشته بیش از 450 جلد نسخه خطی و سنگی از مسجد جامع یزد کشف شد.

بیش از 1 میلیارد ریال برای ساماندهی متکدیان در یزد هزینه شد


مدیرکل سازمان بهزیستی یزد با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل ستاد ساماندهی متکدیان در استان گفت: بیش از 1 میلیارد ریال از سوی بهزیستی برای ساماندهی متکدیان در یزد هزینه شده است.

30 درصد استخدامی قوه قضائیه به جذب از شوراهای حل اختلاف تعلق گرفت


معاون قوه قضائیه با بیان اینکه 30 درصد استخدامی قوه قضائیه به جذب از شوراهای حل اختلاف تعلق گرفت، گفت: یزد و رشت بهره‌ای از قاضی ویژه شورای حل اختلاف نبردند.

واحد تولید رادیاتور فولادی در یزد افتتاح شد


با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، یک واحد تولید رادیاتور فولادی در شهرک صنعتی یزد افتتاح شد.

یزد به قطب الکترونیک کشور تبدیل می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یزد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خود به قطب الکترونیک کشور تبدیل شود.

بازار کشور را در اختیار غربی‌ها قرار نمی‌دهیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر توافق محقق نشود، قطعا آمریکا شکست سنگینی خورده است، گفت: بازار کشور را به هیچ عنوان در اختیار غربی‌ها قرار نمی‌دهیم.

بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی سال گذشته از ایران بازدید کردند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به جاذبه‌های گردشگری ایران از حضور بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی در سال گذشته در ایران خبر داد.

کم آبی مهمترین مشکل استان یزد است

استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح انتقال آب به یزد باید با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: معضل کم آبی مهمترین مشکل استان یزد است.

واسطه‌ها از روند خصوصی‌سازی معادن حذف شوند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت رفع مشکل آب شرب را نباید به عهده مردم گذارد، گفت: واسطه ها از روند خصوصی‌سازی معادن حذف شوند.

تکمیل جاده بهاباد به بافق در اولویت کار دولت قرار گیرد


نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های گازرسانی به شهرستان بهاباد و تکمیل و دوبانده شدن جاده بهاباد به بافق در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

ثبت جهانی بافت تاریخی یزد منجر به تغییر در سبک زندگی افراد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که ثبت جهانی بافت تاریخی یزد منجر به تغییر در سبک زندگی افراد شود، گفت: بافت تاریخی یزد نماد سبک زندگی اسلامی است.

دومین همایش ملی ادبیات دفاع مقدس در یزد آغاز به‌کار کرد


دومین همایش ملی ادبیات دفاع مقدس کشور با حضور اساتید، شعرا و نویسندگان برجسته کشوری و به میزبانی یزد آغاز به کار کرد.

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در یزد تشییع شد

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور عاشقان شهادت و ولایت در یزد، از حسینه امیرچخماق یزد به سمت بلوار شهید صدوقی (ره) یزد تشییع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار