کارشناس مسئول مسکن بهزیستی کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان کرمانشاه از تامین مسکن ۳۶۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد از ابتدای تشکیل نهضت مسکن تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، مهدی ویسانی امروز دوشنبه  در نشست خبری با خبرنگاران که در محل دانشکده علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تشکیل نهضت تامی مسکن بهزیستی از سال ۸۹ گفت:  تاکنون ۳ هزار و ۶۵۴ واحد مسکونی برای مددجویان تامین شده که از این تعداد ۳ هزار و ۱۳۲ واحد مسکن مهر بوده است.

کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در این راستا تفاهم نامه ای سه جانبه بین بانک مسکن، راه و شهرسازی و پیمانکاران تحت نظارت بهزیستی منعقد شده است.

ویسانی با بیان اینکه ۱۹۴ خانوار تحت پوشش واحدهای مسکونی را تحویل گرفته اند گفت: همچنین ۴۲۸ خانواده ۲  معلول و بیشتر صاحب منازل مسکونی شده اند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهرها از سال پیش ساخته شده و قابل واگذاری است افزود: ۵۹ واحد مسکن مهر در جوانرود، ۶۲ واحد در قصرشیرین، ۵۹ واحد در صحنه، ۵۹ واحد در پاوه، ۵۹ واحد در هرسین تا پایان سال به مددجویان واگذار می شود.

کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان کرمانشاه، مجموع واحدهای تحویلی را ۳۰۰ مورد اعلام و عنوان کرد: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب ۵۲ واحد مسکن مهر در دست تکمیل است. همچنین ۳۳ واحد پروژه مهر رازی نیز در ابتدای سال خریداری شده است.

وی افزود: در مجموع یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان از تعهدات سه سازمان مذکور پرداخت شده که ۷۸۹ میلیون تومان سهم بنیاد مسکن، ۴۰۵ میلیون تومان سهم انجمن خیریه و ۵۸۲ میلیون تومان نیز سهم بهزیستی بوده است.

ویسانی خاطر نشان کرد: در امر اجرای نهضت تامین مسکن روستایی برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر یک میلیارد و ۳۶ میلیون تومان از تعهدات بهزیستی انجام شده و در مورد هر خانواده تک معلول روستایی نیز ۸ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی و از سوی بنیاد مسکن نیز ۱۸ میلیون وام کم بهره برای تامین مسکن پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار