کد خبر: ۳۴۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 26 December 2016
فاروج
*«برات زاده» مسئول روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: بعد از آغاز بارش برف در اوایل فصل زمستان، برف روبی 170 کیلومتر از راه های روستایی فاروج آغاز شده و تردد برقرار است.
*به مناسبت هفته حمل و نقل،  حجت الاسلام «قلی زاده» امام جمعه فاروج از دو اداره حمل و نقل و مسکن و شهرسازی شهرستان و همچنین از پایانه های مسافربری بازدید کرد.
گرمه
*نشست هم اندیشی انجمن عکاسی در گرمه برگزار شد.سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: یکی از مهمترین رویکردها حمایت از انجمن ها در زمینه عکس و فیلم و حفظ ارزش های معنوی و ملی است.عباسپور افزود: شناسایی هنرمندان و عکاسان شهرستان یکی از اصلی ترین اهداف و لازم است برنامه ریزی جامع برای استعداد یابی و پرورش جوانان علاقه مند انجام شود.
* حجت الاسلام شیرمحمدیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمه در جلسه انتخابات هیئت رئیسه کانون مداحان این شهرستان گفت: واعظان و مداحان باید معرف اخلاق و مکارم اسلامی باشند و هدف باید تلاش برای ایجاد ارتباط با خدا، تعمیق باور های دینی و تزکیه نفس باشد.
اسفراین
*یک راننده در جاده مزارع بام از توابع بخش بام و صفی آباد به دلیل واژگونی تراکتور جان باخت. به گزارش خبرنگار ما، در این حادثه به دلیل  توجه نکردن راننده به جلو باعث شد وسیله نقلیه کشاورزی  وی از مسیر اصلی خارج شود و متأسفانه راننده تراکتور قربانی سهل انگاری در هدایت وسیله نقلیه اش شد.
مانه و سملقان
در سال زراعی 95-94 در 985 هکتار از مزارع مانه و سملقان مبارزه بیولوژیکی انجام شد.رئیس اداره جهاد کشاورزی مانه و سملقان گفت: مبارزه بیولوژیکی با آفت محصول برنج در 95 هکتار، با آفت محصول پنبه در 413 هکتار، با آفت محصول گوجه فرنگی در 417 هکتار و با آفت محصول  انار در 60 هکتار انجام می شود.نظام دوست کل هزینه مبارزه بیولوژیکی را 150 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد:  60 درصد این اعتبار  به صورت یارانه که شامل 90 میلیون تومان است توسط جهاد کشاورزی و 40 درصد هم توسط کشاورزان پرداخت شده است./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار