با سفر به قم صورت می گیرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز با سفر به قم با تعدادی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو می‌کند. رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین نیز روز پنجشنبه به همین منظور به قم سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۴۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 21 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیست و دومین سفر استانی خود امروز به ‌منظور دیدار با مراجع و علما و بازدید از مجتمع حضرت معصومه(س) به قم سفر می‌کند.

وی در این سفر علاوه بر بازدید بخش‌های مختلف مجتمع آموزشی فرهنگی حضرت معصومه(س)، دیدارهایی نیز با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و مقتدایی خواهد داشت.

شرکت در جلسه شورای مدیران استان و افتتاح مجتمع تربیتی، فرهنگی و اقامتی حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌های رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به قم خواهد بود.

همچنین سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فردا در سفری به قم با حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی و محمد یزدی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیدارهای رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع، بعد از انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری به سمت ریاست رئیس سازمان بسیج مستضعفین در 17 آذر‌ماه سال جاری انجام‌ می‌شود.

گفتنی است، دیدارهای رئیس سازمان بسیج مستضعفین با علما و مراجع تقلید، بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار