امام جمعه کنگاور گفت: مسلمانان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی مقدمات ظهور حضرت منجی (عج) را فراهم ‌کنند.
کد خبر: ۳۴۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور، با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت امری مهم و اجتناب ‌ناپذیر است، تصریح کرد: تمام مسلمانان و شیعیان منتظر حضرت قائم هستند تا با ظهور خویش عدالت و عدل حقیقی را در سراسر جهان حکم ‌فرما ساخته و ریشه تمام ظلم، فساد و تبعیض را از سراسر جهان برکنده و انسان‌ها را از قید و بند شیاطین نجات دهد.
امام جمعه کنگاور ادامه داد: امام عصر (عج) هنگامی که ظهور می‌کنند تمام مستکبران و زورگویان عامل را شکست داده و حق و راستی واقعی را در میان مسلمین حاکم می‌سازند.
حجت الاسلام ایوبی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاران امروز در پناه توجهات و دستگیری‌های امام عصر (عج) به توفیقات و سعادت‌های بسیاری دست‌ یافته و اقتدار خود را در میان ابر‌قدرت‌های جهانی محفوظ کرده ‌است، عنوان کرد: مسلمانان امروز باید با وحدت، انسجام، یکپارچگی و قدرت معنوی هر چه بیشتر خویش در راستای اشاعه فرهنگ و سیره نبوی در جهان گام برداشته و مقدمات ایجاد جوامعی سالم و عزتمند را مهیا کرده و همچنین دشمنان را خوار و ذلیل کنند.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه یاداور شد: هفته وحدت بر همگرایی مسلمانان تاکید دارد و بخش های دولتی و خصوصی در آستارا باید برای برگزاری شکوهمند برنامه های آن، مشارکت کنند.
وی اظهار کرد: همایش بزرگ هفته وحدت روز سه شنبه هفته آینده و گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع در کنگاور، برگزاری جشن های باشکوه هفته وحدت در مساجد تشیع از برنامه های شاخص هفته وحدت در این شهرستان است.
وی نامگذاری هفته وحدت را از 12 تا 17 ربیع الاول نشانه آینده نگری امام خمینی (ره) عنوان و اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت تاکید کرده اند و اتحاد در کنار تبعیت از ولایت فقیه، رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار