نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز قوت مکتب اسلام و ضعف دشمنان در جهان آشکار شده است، گفت: دشمن به دنبال تضعیف قدرت نفوذ ایران است.
کد خبر: ۳۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 24 November 2016
آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنجشنبه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قاین با بیان اینکه نعمت‌های خداوند قابل شمارش نیست، اظهار کرد: تمامی نعمت‌ها یکسان نیستند چراکه برخی نعمت‌ها مشروط هستند اما برخی نعمت‌ها خود شرط هستند که اگر بخواهیم از نعمت الهی بهره مند شویم آن شرط باید باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند به هر موجودی آنچه را که لازمه وجودی او بوده داده است، افزود: خداوند همه چیز را داده است و شرط این‌ها استفاده درست از این نعمت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیامبران (ص) مردم را به راه درست دعوت کردند و مسیر هدایت را نشان داده اند، گفت: خداوند بر نعمت‌های خود منت نمی‌گذارد اما وقتی موضوع هدایت پیش می‌آید منت هم می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه بشر امروز از تعالیم انبیا دور شده و آن ها را تحریف کرده است، بیان کرد: برخی از انسان‌ها با دین خدا جنگیدند و نتیجه آن دنیایی شده که سراپا ظلم و ستم، مظلوم کشی و قانون شکنی است چون نعمت هدایت را نادیده گرفتند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مدرسه و حوزه همان تبیین هدایت انبیا برای مردم است، اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز جامعه هدایت است و تشریح این مهم وظیفه حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه هدایت مهمترین امری است، که هر روز برای انسان مطرح است، عنوان کرد: طلاب و روحانیون هستند که باید امر هدایت را برای مردم انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طلبه ابتدا باید هدف خود را مشخص و برنامه ریزی و عمل کند تا مفیدترین فرد شود، افزود: آیت الله شهید مطهری از نمونه روحانیون عصر کنونی بود که توانست اندیشه‌های زیادی را بیدار کند.

وی با بیان اینکه افرادی که در دنیا صاحب اندیشه هستند برای گرفتن معارف اسلامی آغوش باز کردند، گفت: نفوذ ایران اسلامی در منطقه دشمن را حساس کرده است و این قوت ایران را می‌رساند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز قوت مکتب اسلام و ضعف دشمنان در جهان آشکار شده است، اظهار کرد: ضعف دشمنان نشان دهنده عظمت نظام مقدس است.

وی ادامه داد: برخی از کشورهایی همچون آمریکای لاتین و روسیه که در گذشته بزرگترین خطر برای دیانت و اسلام بوده‌اند امروز می گویند اسلام ناب ایران اسلامی را در کشور ما تبلیغ شود و ما هم از این درخواست استقبال می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طلاب مهمترین مسئولیت‌ها را در جامعه اسلامی بر عهده دارند، بیان کرد: باید در آینده جامعه سرشار از آیت الله مطهری در مسئله هدایت بشر شود و این زمینه واقعی ظهور امام زمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار