کد خبر: ۳۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد، به مناسبت هفته بسیج جشنواره غذاهای سنتی "کدبانوی بسیجی" در بهاباد برگزار شد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله دهقانی امام جمعه بهاباد در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره غذاهای سنتی بهاباد اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای بیان خدمات این نهاد مقدس به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام و حریم جایگاه ولایت است و از الطاف الهی به شمار می‌رود و باید این فرهنگهای ویژه را در بین مردم ترویج کنیم.

دهقانی ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه را ضروری دانست و افزود: همه باید مقام و مرتبه بسیج را بدانند و به وجود این نیروی عظیم در نظام اسلامی، شاکر خداوند متعال باشند.

امام جمعه بهاباد خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و گفت: اهمیت بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی با مردمی بودن این نهاد و فعالیت‌های بسیار گسترده آن در تمام صحنه‌های جامعه قابل مشاهده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که در بسیج باید به آن توجه شود حضور پرشور بانوان در این نهاد است که زمینه‌های کسب موفقیت‌های بسیاری را فراهم کرده است.

دهقانی به ضرورت ارائه آموزش‌های مناسب با سبک زندگی اسلامی و خانه‌داری به بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان نقش بسیار مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند و نقش بسیج در این زمینه آشنا کردن آنها با این مهم است.

جشنواره غذاهای سنتی بهاباد با حضور جمعی از مسئولان و بانوان بهابادی با به نمایش گذاشتن غذاهای تولید شده در شهرستان و توسط بانوان بهابادی برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار