به میزبانی کرمانشاه؛
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 21 November 2016

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کرمانشاه، بیست و هشتمین جشنواره سراسری تئاتر زندانیان کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و به مدت سه روز در اداره کل زندان‌های استان انجام می‌شود.

بر پایه این گزارش این جشنواره باشرکت ۱۴۲ اثر هنری در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی، نمایشنامه، عکس و پوستر از زندان‌های سراسر کشور به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدیر کل زندان های کرمانشاه با اعلام این خبر در نشستی با دکتر اسدی، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجر، سیاوش طهمورث، بازیگر معروف سینما،تئاتر و تلوزیون و سامان خلیلیان، مسئول دفترتئاترخیابانی کشور، نقش موثر همکاری هنرمندان و فرهیختگان در رویکرد های اصلاحی وتربیتی زندانیان را مورد تاکید قرار داد.

منصور بیگلری ضمن استقبال از همکاری جامعه هنری به ویژه هنرمندان عرصه تئاتر در زندان ها، تداوم این امر مهم را باعث کمک به روند اصلاح پذیری، تغییرنگرش وشکوفایی استعداد های زندانیان دانست

دکتر اسدی، سیاوش طهمورث وسامان خلیلیان، چهره‌های مطرح سینما و تئاتر کشور هم در سخنانی راهبرد بکارگیری هنرهای نمایشی بر پیشگیری ازبروز معضلات اجتماعی را موثر خوانده و از تلاش مسئولان زندان ها و برنامه ریزی انجام شده در این راستا تشکرکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار