رییس حوزه هنری خراسان جنوبی :
رییس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: با توجه به هزینه‌های بالای چاپی کتاب‌های تولید این سازمان نیازمند تامین اعتبار و هزینه است.
کد خبر: ۳۲۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 14 November 2016
مجید کریمیان ، با اشاره به تولیدات متعدد حوزه هنری استان اظهارکرد: در هفته دفاع مقدس امسال 20 قطعه موسیقی با موضع دفاع مقدس و مدافعین حرم و دو نماهنگ تولید شده و یک سرود نیز در ایام 13 آبان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر 7 عنوان کتاب آماده چاپ در حوزه هنری داریم که مرحله تدوین آنها تمام شده در صورت تامین هزینه‌های چاپ در دهه فجر رونمایی می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در طی امسال 5 تا 6 نمایشگاه تولیدی با رویکرد حقوق بشر آمریکایی و اربعین و موضوعات مختلف برگزار شده است.

کریمیان یادآور شد : در حوزه تولید انیمشین و فیلم داستانی نیز 3 تا 4 عنوان فیلم و 4 فیلم مستند تولید و در حال تولید است که در دهه فجر یا هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تولیدات حوزه هنری در بخش‌های مختلفی بوده که موضوعاتی از جمله دفاع مقدس، اجتماعی، خانواده و مباحث اخلاقی دغدغه اصلی این سازمان است.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه چاپ کتاب بالا است در بحث تولید کتاب ورود پیدا کرده‌ایم اما برای چاپ آنها نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این حوزه در مباحث مختلفی ورود پیدا کرده آماده همکاری در بخش‌های مختلف با بخش خصوصی است و که می‌توانند با مراجعه به حوزه هنری در بحث کتاب‌های آماده به چاپ مشارکت داشته باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار