نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از تمامی اقشار مردم استان خواست همچون هر سال و بهتر از هر سال روز بزرگ ۱۳ آبان را گرامی بدارند و در راهپیمایی سیزدهم آبان شرکت نمایند.
کد خبر: ۳۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 02 November 2016
بسم اللّه قَاصِمِ الْجَبَّارِينَ مُبِيرِ الظَّالِمِينَ مُدْرِكِ الْهَارِبِينَ نَكَالِ الظَّالِمِينَ

سیزدهم آبان که طنین فریاد امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون را از میهن تبعید نمود و بدرقه آن خون دانشجویان بر زمین ریخت و بعد از پانزده سال دانش آموزان با بذل خون بازگشت امام(ره) را به استقبال نشستند و نهایتا روزی که لانه جاسوسی شیطان بدست فرشتگان افتاد و امروز دیگر کوس رسوایی غرب به سرکردگی آمریکا شیطان بزرگ و اذناب اروپایی و منطقه ای اش چنان برسوایی کشیده شده که آنها و بسیاری سازمان های بین الملی دروغین از کمترین وجاهت و مشرعیت برخوردار نیستند.

گرچه آنها خارج از هر قانونی و فقط با مکر و حیله و زور سلاح از شرق آسیا میانمار و کشمیر تا غرب آسیا و نیز سر زمین آفریقا از هر جنایتی فروگذار نکرده اند و نمی کنند که قلب هر انسان را خون می نماید تا از غصه دق کند.
اما همین دلیل پایان وجود کثیف آنها است؛ قتل و غارت کشورها، ویرانی شهرها، آواره نمودن مردم، کشتن زنها و بچه‌ها، زندان های مخوف و شکنجه، زندانی نمودن کودکان خردسال حتی نوزدان، تحریم ملتها و ایجاد اختلاف بین ملتها و همواره تهدید و ارعاب علیه هرگونه آزادی و استقلال و ... که اینهم پروژه ای از 200 سال پیش جهت سلطه برجهان صورت می گیرد و تنها بصیرت و هوشیاری در مقابل آنها کارساز است و نه کوچکترین امید یا سازش؛ زیرا ماهیت آنها تزویر است و تحقیر وقتی ملکه انگلیسی مدال به وزیر خارجه ایران و آمریکا می بخشد آیا جز تزویر و تحقیر است.

امروز دو غم بر چهره مردم غیرتمند ما مشاهده می شود، اول آنچه که در بالا اشاره شد غم ملتهای مظلوم و مخصوصا کشورهای اسلامی است، آنچه و این غم را می تواند بکاهد توانمندی و مقاومت ملتهای آزاده در مقابل استکبار است که الحمدالله بخوبی خود را نشان می دهد و نه ضعف و سازش؛ و غم دوم رکود و تعطیلی و بیکاری و اختلاف طبقانی در داخل و آنچه این غم را می تواند بزداید، رفع رکود و ایجاد اشتغال و بازار کار و اقتصاد مقاومتی و کمک به محرومین است و نه کنسرت و سرگرمی.

از کلیه اقشار محترم مردم خراسان جنوبی، انتظار است همچون هر سال و بهتر از هر سال این روز بزرگ را گرامی دارند و در راهپیمایی سیزدهم آبان شرکت نمایند.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار