دبیر جشنواره فیلم فجر در گفتگو با مهر، با بیان این خبر گفت: بر اساس آماری که از فروش اینترنتی صورت گرفته است این فیلم در صدر فروش سینما سعدی قرار دارد. بهروز مرامی با اعلام اینکه پس از این فیلم، ارغوان کار مشترک کیوان علی محمدی و امید بنکدار در ردیف بعدی قرار دارد
کد خبر: ۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲ 06 February 2015

دبیر جشنواره فیلم فجر در گفتگو با مهر، با بیان این خبر گفت: بر اساس آماری که از فروش اینترنتی صورت گرفته است این فیلم در صدر فروش سینما سعدی قرار دارد.

بهروز مرامی با اعلام اینکه پس از این فیلم، ارغوان کار مشترک کیوان علی محمدی و امید بنکدار در ردیف بعدی قرار دارد، افزود: تا این لحظه همچنین یخبندان بیشترین آرا نظرسنجی را کسب کرده و با ۱/۵ امتیار در صدر آرا تماشاگران شیرازی قرار دارد.

وی افزود: ارغوان نیز در نظرسنجی های صورت گرفته پس از این فیلم قرار گرفته دارد.

دبیر جشنواره فیلم فجر شیراز دلیل لغو نوبت نخست نمایش فیلم حکایت عاشقی در سینما سعدی را عدم فراهم شدن امکان پخش به خاطر باز نشدن کُد امنیتی حلقه فیلم عنوان کرد و افزود: بدین خاطر از تماشاگرانی که برای این نوبت از نمایش فیلم بلیت تهیه کرده بودند پوزش می طلبیم و مراتب استرداد هزینه بلیت ها به تماشاگران در حال انجام است.

مرامی از آغاز نشست های فیلم در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شیراز خبر داد و گفت: نخستین نشست فیلم با حضور کارگردان و عوامل فیلم چاقی بین سانس های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ شنبه ۱۸ بهمن درسینما سعدی برگزار می شود.

نشست رسانه ای عوامل فیلم سینمایی چاقی با حضور راما قویدل در کافه کتاب شیراز ساعت ۱۶ واقع در تالار حافظ نیز برپا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار