رئیس راه و شهرسازی نمین:
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین گفت: با گرفتن حکم قضایی نسبت به آزادسازی حریم جاده‌های روستایی اقدام کرده و تلاشمان بر این بود تا بتوانیم نارسایی‌های احتمالی را برطرف کنیم.
کد خبر: ۳۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 03 May 2015

به گزارش فارس، بهرام سرش خیاوی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات بهسازی مسیر زیبای گردنه حیران در نمین اظهار کرد: خط‌کشی 15 کیلومتر از محور گردنه حیران با تلاش عوامل راهداری این شهرستان انجام شده است.

وی گفت: این خط‌کشی با هدف افزایش دید رانندگان وسایط نقلیه به هنگام شب و وقوع مه در این محور انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین به تسطیح و شن‌ریزی راه ارتباطی پنج روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان نمین اشاره کرد و افزود: تلاش بر این است تا مسیر عبور و مرور روستاییان با مطلوبیت هموار شود.

سرش خیاوی تصریح کرد: این هموارسازی به طول سه کیلومتر و به منظور دسترسی سریع و آسان اهالی روستاهای پیرجوار، یوزباشی، آقایارلو، مسجد محله و پیرزاده توسط اداره راه وشهرسازی نمین انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجاوز به حریم قانونی جاده و به منظور تعریض جاده روستایی سولا به آرپا تپه از توابع  بخش مرکزی شهرستان نمین نیز با اخذ حکم قضایی نسبت به آزادسازی حریم در بین این دو روستا به طول 5/1 کیلومتر اقدام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین همچنین از آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای این شهرستان خبر داد.

 سرش خیاوی در پایان سخنان خود بیان کرد: این فرهنگسرا با 300 میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با زیربنای 850 مترمربع در محله فرهنگیان نمین احداث می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار