مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 32 پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده که 135 مورد مربوط به حوزه اصناف است که مختومه شده و نشانگر عملکرد 131 درصدی در این حوزه بوده است.
کد خبر: ۲۹۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 07 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید عصر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم قیمت برخی از میوه ها که در داخل استان نیز تولید می شود در مقایسه با سایر نقاط کشور بالاتر است که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.

وی افزود: غرفه هایی که در اطراف میادین و نقاط مختلف شهر ایلام برای عرضه مستقیم میوه و کم کردن نقش دلال ها و واسطه ها ایجاد شده نتوانسته اند به وظایف خود عمل کرده و شاهد هستیم خود به معضلی برای تامین میوه مرکز استان تبدیل شده اند.

استاندار ایلام بر لزوم فسخ قرارداد با این افراد و واگذاری این نقاط به افراد جدید تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه های مسئول باید نظارت خود را بر واحدهای عرضه کننده میوه در شهر ایلام بیشتر کنند تا شاهد رضایت مندی بیشتر مردم از این حوزه باشیم.

مروارید همچنین خواستار تشکیل نهادی در قالب اتحادیه یا آژانس برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت سرویس های مدارس در ایام سال تحصیلی جدید مدارس شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست تفاوت فاحش قیمت میوه در مراکز ایجاد شده در حاشیه میادین با سایر نقاط را قابل توجیه ندانست و گفت: تعداد این مراکز نیز زیاد شده و باید نسبت به واگذاری این مراکز به افراد صلاحیت دار اقدام شود.

حشمت الله عسگری تاکید کرد: بدون شک با عرضه مستقیم میوه به مردم نقش واسطه ها به حداقل رسیده و شاهد کاهش قیمت میوه در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام نیز در این نشست گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 32 پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده که 135 مورد مربوط به حوزه اصناف است که مختومه شده و نشانگر عملکرد 131 درصدی در این حوزه بوده است.

نعمت الله بیرانوند افزود: یک هزار و 232 پرونده نیز در بخش اجرای احکام وصول و مختومه شده است، ضمن اینکه بیشترین تخلف های صورت گرفته در زمینه گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

وی یادآور شد: طی مدت یاد شده طرح گشت های سلامت محور به منظور نظارت بیشتر بر مراکز درمانی و بیمارستانی اجرا شد که به پلمپ 2 واحد دندان پزشکی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی منجر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام نظارت به واحدهای عرضه کننده سوخت در مسیر های بدره به دره شهر و از ایلام به سمت هلیلان را از دیگر فعالیت های تعزیرات حکومتی ایلام در پنج ماه نخست سال جاری عنوان کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار